otrdiena, 2012. gada 24. janvāris

Esmu nolēmis pārdot savu Digiline 7000 HD.
Ja kādam ir intrese tad sludinājums www.ss.lv.
Pārdots.

5 komentāri:

  1. Es no diviem Didilainiem vienu arī tiko pardevu, tieši to ko pats lietoju. Vecajiem po ka tik rāda. Nu vot esmu kļuvis par Amiko 8900 Alien lietotāju? Ka tev ar pārdošanu veicās? Ko domā vietā ņemt? Blogu nepamet. Rakti labāk pilnos aprakstus par savu jauno aparātu. Bet būtu labi ja LV valodā ar visiem screeniem! Lai veicas!

    AtbildētDzēst
  2. Digiline pārdevis vēl neesmu, bet arī esmu iegādājies Amiko SDH-8900 Alien.
    Ja būs kas vērtīgs ko rakstīt, tad noteikti rakstīšu.

    AtbildētDzēst
  3. LV negribu rakstīt, jo paraksti rakstu priekš gisclub krievu valodā. Vairāk vai mazāk visi saprot to krievu valodu, un tulkot tikai tāpēc lai būtu latviski man ir slinkums. Ja kut kas nav skaidrs, tad varu pēctam paskaidrot latviski.

    AtbildētDzēst
  4. Es nelietoju blogspot.hu. Iiespējams ka tu skaties no hu zonas. Esmu novērojis, ka blogspot pats pārmet zonu, ja domā, ka skatās no ārvalstīm.

    AtbildētDzēst